Nowości z Rosegal



Cześć!
Kilka dni temu przyszła do mnie paczka z Rosegal. W przesyłce była sukienka i koszula.
Muszę przyznać ,że jestem serio zadowolona! Sukienka jest z wygodnego materiału, nie gniecie się(!!) co jest dla mnie bardzo ważne. Miałam już okazję być w niej na chrzcinach ,wszystkim bardzo się podobała :) 
Koszula ,którą dostałam jest bardzo fajna, bardzo spodobało mi się w niej to, że nie jest tradycyjnie skrojona, tylko jedno ramię mamy odkryte. Materiał jest bardzo fajny, również się nie gniecie :)
Ubrania zamówiłam w rozmiarze większym niż zazwyczaj noszę ,czyli w tym wypadku ubrania są w rozmiarze M, także polecam i Wam wziąć rozmiar większe :)
Aha i bym zapomniała, mam dla Was kod rabatowy- 12% na hasło RGNancy . 

Także polecam stronę i zachęcam do zakupów Rosegal
Sukienka























Co sądzicie o tych ubraniach? Lubicie zamawiać na takich stronkach? :)

6 komentarzy:

Jeżeli już tutaj jesteś zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło :)
Bez linków do bloga również trafię, także poproszę o komentarze bez nich ;)

Copyright © 2016 DoomiiiBlog , Blogger