Naturalny Cud

Cześć :)
Już jakiś czas temu natknęłam się na Instagramie firmę Resibo. Oczywiście skończyło się tak ,że przez oglądanie Ich Instastory i zdjęć postanowiłam zamówić jakikolwiek produkt od Nich.
Nie znałam wcześniej żadnych produktów tej firmy ,nie wiedziałam jak moja twarz zareaguje na te produkty ,więc postawiłam na olejek do demakijażu. Link.
Za olejek zapłaciłam 59zł +oczywiście przesyłka, paczka przyszła bardzo szybko.
Na ten produkt zdecydowałam się właśnie ze względu na to ,że nie znałam żadnych kosmetyków z tego sklepu, bałam się reakcji mojej twarzy na tak naturalną pielęgnację, której muszę przyznać nigdy nie stosowałam. Szczerze mówiąc wszystkie kremy, olejki, płyny do demakijażu jakie posiadałam do tej pory pochodziły z drogerii stacjonarnych, a nie ma co się oszukiwać znaleźć tam coś serio super naturalnego, ewentualnie z dobrym składem i w spoko cenie graniczy z cudem.
No więc przedstawiam Wam mojego nowego przyjaciela.


Olejek ten chyba nie ma żadnych minusów, wychwalam go wszystkim i polecam na prawo i lewo. 
Jeżeli szukacie czegoś co zmyje nawet mocny makijaż to proszę bardzo! :D
Wystarczy ,że wyciśniemy troszkę olejku na dłoń rozsmarujemy, wymasujemy nim całą twarz, oczy ,wszystko gdzie mamy makijaż.Olejek świetnie ,bezproblemowo rozpuszcza wszystkie kosmetyki. Następnym krokiem jest ręczniczek ,który jest dołączony do zestawu. Moczymy go w ciepłej wodzie ,wyciskamy i zmywamy wszystko co mamy na twarzy. Następnie myjemy ręczniczek mydłem suszymy i mamy na następny demakijaż (mój ręczniczek ciągle jest śnieżnobiały)dzięki czemu nie musimy używać wacików. Ja już ich nie używam ,nie są mi do niczego potrzebne:)
Ręczniczek możemy prać normalnie w pralce.
O jeszcze jako taka ciekawostka- ręczniczek podczas zmywania olejku z twarzy odgrywa rolę również delikatnego peelingu :)
Skład: Linum Usitatissimum Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Tocopherol, Leptospermum Scoparium Branch/Leaf Oil, Parfum, Limonene.
Olejek jest przeznaczony do każdego rodzaju cery.
Znacie kosmetyki tej firmy? Lubicie? Ja się zakochałam, na 100% to nie jest mój ostatni zakup :)














12 komentarzy:

  1. U mnie niestety się nie sprawdził:( A szkoda, kilka dziewczyn pisało mi , że go uwielbia...więc to chyba taki produk który budzi skrajne emocje- bo u mnie spowodował wysyp niedoskonałości:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej nie spodziewałam się tego. Może jakiś konkretny skladnik zawinił?

      Usuń
  2. Na kosmetyki marki Resibo czaje się już od jakiegoś czasu :D
    Jestem bardzo ciekawa czy olejek sprawdziłby się u mnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz czaję się na tonik,ale jest niedostępny:( Jak już przetestujesz koniecznie daj znać jak Ci się sprawdził:)

      Usuń
  3. Muszę je w końcu wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zetknęłam kilka razy się z tą firmą i asortyment mają bardzo ciekawy, ale jeszcze nie zdecydowałam się na złożenie zamówienia. Natomiast zaciekawiłaś mnie co do tego olejku i z chęcią sama bym go przetestowała.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że o firmie wcześniej nie słyszałam. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas w końcu go wypróbować :)

    https://jmzphotography.eu/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znałam wcześniej tej firmy ,ciekawe kosmetyki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie testowałam tego produkty , ale słyszałam wiele dobrego o tej lini produktów.
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, muszę chyba wypróbować :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło :)
Bez linków do bloga również trafię, także poproszę o komentarze bez nich ;)

Copyright © 2016 DoomiiiBlog , Blogger