Nasz dzień 💕👰🏼🤵🏻

 Hej hej 🙋🏼‍♀️

04.01.2021 minął rok od naszego ślubu! Jestem w szoku jak ten czas szybko leci, aż za szybko 🙈

Z tej okazji postanowiłam podzielić się z Wami zdjęciami z tego dnia,i zdradzę kilka ciekawostek z organizacji ślubu w 2 miesiące! 😄

A więc tak ,organizacja zajęła nam ok 2 miesiące, ponieważ podjęliśmy dosyć spontaniczna decyzję ze ślubem 😄

W przeciągu tego czasu mieliśmy do zaproszenia ok 260 osób, oczywiście znalezienie i zarezerwowane sali ,orkiestry ,kamerzysty , fotografa. Musiałam znaleźć też suknie ślubną (dodam ,że byłam w 6 miesiącu ciąży 🙈) Ale wszytsko się udało , było cudownie ,goście również byli zachwyceni,także wszytsko się da! 😄☺ 

Wszytsko zarezerowalismy w praktycznie jeden dzień. Jedynie zrezygnowalismy z wypozyczenia samochodu i pojechaliśmy swoim. 

Kwiaty jakie wybrałam do dekoracji i bukietów były to różowe goździki , aby przetrwały mróz, i w sumie dobrze się prezentowały 😄🌸

Jeżeli jesteście przed ślubem i macie jakieś pytania ,chętnie na nie odpowiem :) 

Jeżeli jesteście po ślubie napiszcie czy wszytsko poszło po Waszej myśli , A możemy byście coś zmieniły? 




















18 komentarzy:

  1. wygladaliscie przepieknie! dosc szybko podjeliscie ta decyzje ;d az jestem w szoku, ze tak wszystko da sie zorganizowac w tak krotkim czasie. gratuluje realizacji i rocznicy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy świętowania pierwszej rocznicy ślubu. Miejmy nadzieję, że będzie trwać wiecznie i będzie mu towarzyszyć dużo szczęścia.
    Zdjęcia ślubne wyglądają pięknie.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas strasznie szybko leci. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych szczęśliwych oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Podziwiam... Ja chyba nie dałabym rady zorganizować wszystkiego w 2 mc. Wyglądaliście cudownie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było , ale całe szczęście się udało, być może dlatego że był to okres zimowy ☺ dziękujemy 🥰

      Usuń
  5. Pierwszy rok po ślubie mija bardzo szybko, a każdy kolejny jeszcze szybciej :) Ja mam wrażenie, że ślub brałam rok, może dwa lata temu, a okazuje się, że w czerwcu będziemy świętować szóstą rocznicę :))) Życzę Wam kochani kolejnych pięknych, wspólnych lat i dużo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pomyślałabym, że można wszystko zorganizować w tak krótkim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, da się wszystko zorganizować szybko, dlatego dziwię się jak to niektórzy lata planują swoje śluby :) Mi minie rok w maju, mieliśmy małe przyjęcie, ale takie chcieliśmy bez wielu osób. I też wszystko załatwiliśmy szybko, w zasadzie z powodu pandemii czekaliśmy do ostatniego tygodnia czy będzie ten ślub czy nie, bo wtedy były poważne restrykcje, ale wszystko się super udało :) A pamiątkowe zdjęcie w maseczce na pewno będziemy wspominać za jakiś czas ze wzruszeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u Was to był wyjątkowy czas. U nas całe szczęście udało się przed wybuchem pandemii, jeszcze wtedy nikt nie wiedział o wirusie 🙈

      Usuń
  8. Gratuluję ;) piękna z Was para! i cudne mieliście dekoracje na swoim ślubie ;) mam nadzieję że też mnie kiedyś czeka ten piękny dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam reportaże ślubne! wszystkiego dobrego!
    u nas też już ponad rok po ślubie, ale jest super ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pomyślnej organizacji tak ważnej uroczystości! :)
    Przepiękne fotografie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne zdjęcia! Ślicznie wyglądałaś!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło :)
Bez linków do bloga również trafię, także poproszę o komentarze bez nich ;)

Copyright © 2016 DoomiiiBlog , Blogger