Nowość z Resibo

Cześć :)
Jakiś czas temu zamówiłam sobie krem do rąk z Resibo. Przez mrozy i wiatr moje dłonie błagały o pomoc. Skóra była okropnie sucha, w niektórych miejscach nawet popękała i krwawiła. Używałam przeróżnych kremów dostępnych w drogeriach stacjonarnych i niestety żaden mi nie pomógł.
W końcu postanowiłam zamówić ten z Resibo i muszę przyznać ,że jestem bardzo zadowolona.
Dzięki niemu w dwa dni pozbyłam się suchej skóry, zagoiły się popękane części. Od teraz jest to moj ulubieniec! Krem idealnie nawilża skórę, szybko się wchłania ,ale pozostawia film na dłoni, tworzący warstwę ochronną, która w żaden sposób nie przeszkadza.  Jeżeli macie jakiś problem z suchą skórą na dłoniach to ten produkt mogę Wam polecić. Niestety jeden minus jest taki,że do najtańszych nie należy, ale cóż jakość w tym wypadku idzie w parze z ceną,warto zainwestować i sprawdzić.
Pamiętajcie, że o dłonie powinniśmy dbać, ponieważ one starzeją się baardzo szybko i powinnyśmy je regularnie nawilżać. Według mnie zadbane dłonie są wizytówką każdej kobiety, ja osobiście zawsze zwracam na nie uwagę u dziewczyn jak i u facetów :)
Znacie ,lubicie ten krem? I czy również zwracacie uwagę na dłonie  innych osób jak ja?:D
















14 komentarzy:

  1. Tego kremu akurat nie znam, ale skoro tak dobrze nawilża dłonie, będę miała go na uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak spróbujesz ,koniecznie daj znać jak się sprawdzil:)

      Usuń
  2. Pięknie tu u ciebie i można dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy ..
    Zostanę na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Nie znam tego kremu, a uwagę zwracam raczej na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam teraz duży problem z dłońmi strasznie są suche. Tego kremu nie miałam ja zwracam uwage na dłonie ale tylko u facetów :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O produktach Resibo czytałam już wiele dobrego. Będę musiała coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z firmą po raz pierwszy się spotkałam.
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam nowości co do kremów, z checią wypróbuję :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. markę znam ale nie miałam ich jeszcze kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie i mnie by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie słyszałam o nim wcześniej. Nie zwracam też tak uwagi na dłonie innych, ostatnio odnoszę wrażenie, że na niewiele rzeczy zwracam uwagę :P. Zdecydowanie jednak powinnam lepiej zadbać o swoje dłonie, a teraz właśnie czekam aż wyschnie mi lakier :P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kompletnie tej firmy:)
    Obserwuje Twój blog i zapraszam do mnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie Twój post. Jeśli będę miała okazję to spróbuję i ja tego kremu.
    Próbowałam różnych kremów ale jakoś żaden mnie nie przekonał. Może ten mi pomoże, moim suchym dłonią ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło :)
Bez linków do bloga również trafię, także poproszę o komentarze bez nich ;)

Copyright © 2016 DoomiiiBlog , Blogger