OOTD

Hej:)

Jakiś czas temu udało mi się wyskoczyć na fotki, muszę przyznać ,że tego dnia było okropnie zimno, no ale cóż :D
Pierwszy raz mam w szafie sweterek w takim kolorze i muszę przyznać ,że bardzo mi się spodobało jak w nim wyglądam :D (jest ze sklepu Primark)
Białe spodnie już jakiś czas temu kupiłam na Zalando, co myślicie o noszeniu takich spodni zimą? Ja ogólnie zimą noszę ciemnie ,a białe zawsze ma zarezerwowane na wiosnę czy lato, chociaż raz zrobiłam wyjątek. Nosicie białe spodnie zimą? :)













8 komentarzy:

  1. Super sesja 😉 piękny ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie noszę białych spodni zimą, a to dlatego, że mam 1 parę i jest dziurawa, a więc byłoby mi zimno:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie, swietna calosc! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość wygląda świetnie, piękne zdjęcia w zimowym klimacie. Moją uwagę zwrócił obłędny kolor sweterka. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło :)
Bez linków do bloga również trafię, także poproszę o komentarze bez nich ;)

Copyright © 2016 DoomiiiBlog , Blogger